Hodnocení firmy GEBRÜDER WEISS spol. s r.o.

*
*
*
*
*
10 hodnocení
Tomas
4.1.2019
*
*
*
*
*

Zazil som presne to iste co pan Aleš Hurt, ale na Slovensku. Tiez som kvoli nim zrusil objednavka a objednal tovar inde. Cize az take "ojedinele" to nebude.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
7.12.2018
*
*
*
*
*

Dna 27.11 zakupena suscka na pradlo v spol.Nay TRENCIN.....28.11.18..Nay vyskladnilo, dodnes nemam susicku doma je 7.12.2018...kazdy den volam, aj cez NAY..slubili ze dvezu dnes 7.12..a zasa nic...strasna spolocnost , nabuduce si overim vopred kuriersku soplocnost...GebruderW nikdy viac. Som zvedava ci mi uz knecne bude susicka dvezena dna 10.12.2018....ako zasa slubili...NESKUTOCNE....mozete sa hanbit...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
pajulka.paja
4.12.2018
*
*
*
*
*

Absolutní nespokojenost s touto přepravní firmou.Řidič nepříjemný,neochotný.Maminka měla objednanou lednici s výnosem do patra.Řidič přijel sám tudíž maminka musela obtěžovat sousedy,aby řidiči někdo pomohl lednici vynést.Při odběru staré lednice opět hloupé poznámky od řidiče.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
josefkylian
29.11.2018
*
*
*
*
*

Jsem velmi s dodáním zboží spokojený.Byl jsem informován den dopředu a druhý den mi volal půl hodiny předem řidič vozu s SPZ 1BZ 7803 že mi veze zboží.Tímto děkuji jemu i firmě za dodání nepoškozeného zboží.👍👍👍

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne3
n12
28.11.2018
*
*
*
*
*

Taktiez sa mi nejako nezda ta ich spolocnost , objednali sme si drahsiu pracku so susickou , mali nam to dorucit podla planu vcera stym ze sms prisla uz pred 2 dnami ze prepravca obdrzal zasielku a bude nam coskoro dorucena ze nas bude informovat . Lenze dnes uz je den ''po'' a stale nam nikto nevola ani nepise ze kde je nasa zasielka . Tak som sa rozhodol kontaktovat GW telefonicky . Kto by to povedal ze mi to vobec nedvihaju , ani raz som sa im nedovolal , telefon [hovor] normalne zvonil a nechal som to vzdy zvonit az do konca a nikto sa neunuval zdvihnut ten blby telefon . Volal som na spravne cislo ktore maju na ich stranke , kde si mozete vybrat klapku ohladom prepravy takej a takej a taktiez ohladom zasielky a reklamacii atd..ja som si vybral od zufalosti vsetky klapky ale ani na jednej ma nikto nedviiihal ! Preto sa pytam , GW naco vam je zakaznicka linka ked tam nikto nerobi ? 10x som tam volal vcera aj dnes !! jak idiot ...11 x som tam uz radsej nevolal lebo keby ma niekto zdvihol tak ma velky problem ...Ine kurierske sluzby na dispecingu normalne dvihaju telefony ..vy ste co ? nejaky pani velky ze vas sa to netyka alebo co ? Nechapem vobec ...dufam ze si toto precitate a nieco stym spravite pretoze toto nieje vobec seriozne jednanie a ako som cital tie ostatne recenzie od inych ludi , tak uz ani nedufam ze mi ta zasielka vobec niekedy pride opravte si sledovaci system na stranke pretoze cez ziadny prehliadac vam nefunguje ...dakujem...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
22.10.2018
*
*
*
*
*

Z mall.sk sme kupovali pracku s tým že nam ju dovozca GW prinesie, nainštaluje a starú odvezie (samozrejme za príplatok co je logické). Kuriér sa po pár dňoch ozval ze kedy ju môže doniesť načo sme sa dohodli ze keďže doobedu sme v práci privezie ju okolo 15-16 hod. Po 16volal ze dneska to nestíha a prinesie ju zajtra poobede. Na ďalší deň ďalší kuriér, ktorý nemal tušenie o našej dohode ze ju má doniesť poobede povedal ze on poobede nerobí ze poobede nám ju vedia doniesť len zajtra. Na druhý deň zas iný kuriér keď sme mu volali povedal ze sa ozve a ze ju donesie poobede. Keď sme sa ho okolo 15 snažili kontaktovať napísal sms ze on robil do 13.00 a ze nemá čas. O deň neskôr som šla do prace pozdejsie tak som s ďalším kuriérom bola dohodnutá ze mi ju donesie doobedu. Do 12.00 som ho čakala doma, mobil nedvíhal a neozýval sa. Podvečer prišla sms ze dneska zase nič ze až zajtra. Keď to už po stý krát malo byt "dnes na 100%" a keď sme sa snažili kontaktovať kuriéra povedal ze on ju poobede nedonesie a na otázku ako sa teda dohodneme nás vysmial ze to je náš problém :( pani na dispečingu bola milá a ospravedlňovala sa ale to nám bolo nič platné keďže jej vina to nebola a aj tak to nedokázala vyriešiť keďže ako to vyzerá kuriéri su si tam sami šéfmi.Objednávku sme zrušili a keď niekde uvidím ze nejakej predajni robí dopravcu táto firma určite si stadial nič neobjedname! Dva týždne naťahovania nervov a rušenie plánov a za to sme mali akurát pár nezdvihnutych telefonátov a drzych sms.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
savockova.katerina
19.7.2018
*
*
*
*
*

Zboží nemáme doma a již nyní jsme podali u Mall stížnost na firmu. Ráno příteli klasicky přišla sms - jelikož jsme zadali adresu kousek od místa kde přítel pracuje okamžitě volal na zadané číslo v domnění, že řidiči usnadní cestu a pátrání dovolal se na dispetchera, který mu předal číslo na řidiče. Na první dobrou byl řidič slušný a slíbil, že odpoledne by měl být u nás a ozve se půl hodiny předem. Po celém dnu kdy přítrl čekal v práci dostal v 19:00 jako odpověď pouze položení telefonu po té co řidiči opět sdělil své jméno a co potřebuje - zda doručí zásilku. Ani hláska se neozvala a ozvalo se v telefonu jen pípání. Tak jsem zvedla telefon ja a volala řidiči z jiného čísla. Jak jsem byla zděšená, když místo pána mi zvedla telefon paní, která neřeteleně artikulovala a tedy po pár ráznějších dotazech my bylo sděleno, že je přítelkyně řidiče. Na můj dotaz kdy zásilku doručí mi paní řekla, že již doručili a že mi předá přítele. Telefon předala a pan řidič hovor neostýchavě vypnul. Volala jsem tedy na první číslo dispetchera, kde jsem popsala celou situaci s vysvětlením, že máme strach o svou zásilku. Zpět mi přišla sms, že jim padá hovor do hlasové schránky a nezastihli přítele - jediný problém je že přítel má hlasovku zrušenou :-). Nepřišla nám ani sms o zmeškaném hovoru - řidič nevolal. Chtěla jsem znovu zavolat dispetcherovi, který ovšem hovořil. Tak jsem zaslala sms, ve které jsem mu znovu sdělila veškeré skutečnosti a fakt že já jsem se nedovolala s tím, že za takových okolností pokud bude zboží poškozené tak jej nepřevezmeme. Nazpět mi přišla sms ať laskavě nelžu a že mi klidně pošle screen z telefonu řidiče a že samozdřejmně je moje právo zásilku neprevzit. Volala jsem tedy hned na Mall cz, kde nejspise vedi o problemech s touto,, firmou,,. Pan mi sdelil ze okamzite podava stiznost dopravci a bude zadat doruceni zitrejsim dnem. Zasilka obsahuje pracku lednicku a vysavac vse za nemali peniz. Uz ted mame hruzu co prijde - jestli tedy vubec nam nejaka zasilka dorazi a hlavne kdo ji priveze. Mall jako obchod mame radi ale pro svou reputaci a povest by meli zvolit profesionalni firmy. Tohle uz opravdu nikdy.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
prouzova.honza
19.7.2018
*
*
*
*
*

Naprosto šílená společnost, jak s nimi může někdo spolupracovat. Máme čtrnáct dní dovolenou, na začátku dovolené jsme objednali ledničku, ve středu byla předána dopravci, dnes devět dní po předání dopravci ji stále nemáme, zítra nám končí dovolená. Lednička je zaplacená,putuje nebo neputuje deset dní po vlastech českých, řidič nám práská telefonem, dispečerka nám sdělila, že za všechno může mall, že doručuje zdarma, že je doba prázdnin, dovolených a uzavírek a že řidič neměl dost paliva na cestu. Takže po třech pokusech ledničku stále nemáme a zítra nám končí dovolená????????

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Aleš Hurt
13.7.2018
*
*
*
*
*

V sobotu jsem z Mall.cz objednal sušičku. V pondělí ji Mall dodal přepravní společnosti GEBRÜDER WEISS, která ji měla doručit v úterý. Ozvali se až ve čtvrtek, že ji vezou. Kontaktoval jsem ráno řidiče v kolik hodin ji doveze a ten mi otráveně sdělil, že někdy pozdě odpoledne. Možná v 16:00, možná v 17:00. Vrátil jsem se tedy z chaty a čekal. Po 4 hodinách, když se nic nedělo, ani se nikdo neozval, tak jsem volal řidiči. Ten to nebral. Pak jsem volal do společnosti, kde mi automat řekl, ať volám v pracovní dobu. Poté pokus dovolat se řidiči, kdy ten mi řekl, že už nepřijede, že vozí jen do 17:00 a ať si stěžuji u dispečera. Další den jsem volal do přepravní společnosti, kdy mi tedy sušičku doručí a paní mi řekla, že neví, že dnešní den opět není ani na rozvozu...Prostě katastrofa. Nakonec jsem objednávku zrušil.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne1
GEBRÜDER WEISS spol. s r.o.
GEBRÜDER WEISS spol. s r.o. 18.7.2018

Dobrý den pane Hurte, je nám moc líto, že jsme Vám způsobili nepříjemnosti. Za společnost se moc omlouvám. Tato situace není standardní. Šárka Hálová, marketing GW

Klára
4.10.2017
*
*
*
*
*

Jsem spokojena s jejich službou. Kontaktovali mě 30 před dovozem a přijeli na čas. Kurýr velmi ochotný. Jeli s náklaďákem mimo zpevněnou cestu a taky to dali bez řečí. Vezli lednici, sporák, a ještě pár drobností. Za mě doporučuji.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Průmyslová 477
  • Jeneč
  • 252 61
  • mapa

Kontaktní osoby

Všechny sekce