Hodnocení firmy GEBRÜDER WEISS spol. s r.o.

*
*
*
*
*
25 hodnocení
lubomirastrakova
12.9.2019
*
*
*
*
*

Nespokojenost ,při dodání zboží na adresu a dobírkou vyžadují občanský průkaz z kterého si něco opisovali v mobelixu mi řekli, že toto vyžadují pouze při osobním odběru a předem zaplaceneho zboží. Teď se bojím zneužití mých dat.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jstiskalek
11.9.2019
*
*
*
*
*

Maximální spokojenost, žádný problém

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
marketa.czirakova
9.9.2019
*
*
*
*
*

Už nikdy víc... řidiči neskutečně arogantní.. oznámili mi, že nemají peníze na vrácení a že jsem měla mít přesně ( nikde při objednávce ani když jsem byla telefonicky informována o doručení zásilky, nebylo uvedeno nebo řečeno, že musím mít peníze v hotovosti a přesně), takže jsem musela letět k nejbližšímu bankomatu vybrat další peníze. Chápu, že neměli na vrácení, ale minimálně mohli dát aspoň vědět předem. Nehledě na to, že mezi zasláním sms, kde bylo uvedeno, že dorazí za 30 minut tak u mě byly po odeslání sms za 5 minut. Co je ale opravdu neomluvitelné je jejich chování! Drze a hnusně mi řekli, že nejsou žádný obchod ale přepravní společnost.. jako kde jsme? Sama pracuji s lidma a vím, že to není vždy snadné, ale abych se chovala takto jako tito pánové?? Humus humus humus.... volala jsem přímo na firmu a mluvila s jejich nadřízeným, který mi řekl, že o chování těchto konkrétně dvou řidičů, kteří mi mou objednávku doručovali ví a že jim domluví... nechápu, proč je ještě zaměstnávají, když vědí o jejich chování.. nicméně je mi jasný, že se tohle zamete pod koberec, jako vše v této republice... já už od nich neobjednám ani krabičku zápalek.....

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
pajasam12
20.6.2019
*
*
*
*
*

Tuto firmu jsem využila poprvé a naposled! Objednali jsme lednici, která měla 103 kg a zaplatili jsme si i výnos do patra. Řidiči si zaslouženě řekli, že to pánovi hodí alespoň do vchodu a směle odjeli beze slova. Příšerný přístup! Když jsem to řešila na centrále, tak řidiči centrále řekli, že pán výnos odmítl! To je naposledy, co jsem objednala zboží srkz tuto dopravní společnost.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Ivan
23.5.2019
*
*
*
*
*

Som asi výnimka, ale ja nemôžem na nich povedať nič zlé. 17.5.2019 som objednal TV v NAY, na tretí pracovný deň mi bol doobeda doručený. Vodič zavolal 15 minút vopred. Jediné čo by som vytkol je, že mi neoznámili dovoz 1 deň vopred. Ale inak spokojnosť.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Tomas
4.1.2019
*
*
*
*
*

Zazil som presne to iste co pan Aleš Hurt, ale na Slovensku. Tiez som kvoli nim zrusil objednavka a objednal tovar inde. Cize az take "ojedinele" to nebude.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
7.12.2018
*
*
*
*
*

Dna 27.11 zakupena suscka na pradlo v spol.Nay TRENCIN.....28.11.18..Nay vyskladnilo, dodnes nemam susicku doma je 7.12.2018...kazdy den volam, aj cez NAY..slubili ze dvezu dnes 7.12..a zasa nic...strasna spolocnost , nabuduce si overim vopred kuriersku soplocnost...GebruderW nikdy viac. Som zvedava ci mi uz knecne bude susicka dvezena dna 10.12.2018....ako zasa slubili...NESKUTOCNE....mozete sa hanbit...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
pajulka.paja
4.12.2018
*
*
*
*
*

Absolutní nespokojenost s touto přepravní firmou.Řidič nepříjemný,neochotný.Maminka měla objednanou lednici s výnosem do patra.Řidič přijel sám tudíž maminka musela obtěžovat sousedy,aby řidiči někdo pomohl lednici vynést.Při odběru staré lednice opět hloupé poznámky od řidiče.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
josefkylian
29.11.2018
*
*
*
*
*

Jsem velmi s dodáním zboží spokojený.Byl jsem informován den dopředu a druhý den mi volal půl hodiny předem řidič vozu s SPZ 1BZ 7803 že mi veze zboží.Tímto děkuji jemu i firmě za dodání nepoškozeného zboží.👍👍👍

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
n12
28.11.2018
*
*
*
*
*

Taktiez sa mi nejako nezda ta ich spolocnost , objednali sme si drahsiu pracku so susickou , mali nam to dorucit podla planu vcera stym ze sms prisla uz pred 2 dnami ze prepravca obdrzal zasielku a bude nam coskoro dorucena ze nas bude informovat . Lenze dnes uz je den ''po'' a stale nam nikto nevola ani nepise ze kde je nasa zasielka . Tak som sa rozhodol kontaktovat GW telefonicky . Kto by to povedal ze mi to vobec nedvihaju , ani raz som sa im nedovolal , telefon [hovor] normalne zvonil a nechal som to vzdy zvonit az do konca a nikto sa neunuval zdvihnut ten blby telefon . Volal som na spravne cislo ktore maju na ich stranke , kde si mozete vybrat klapku ohladom prepravy takej a takej a taktiez ohladom zasielky a reklamacii atd..ja som si vybral od zufalosti vsetky klapky ale ani na jednej ma nikto nedviiihal ! Preto sa pytam , GW naco vam je zakaznicka linka ked tam nikto nerobi ? 10x som tam volal vcera aj dnes !! jak idiot ...11 x som tam uz radsej nevolal lebo keby ma niekto zdvihol tak ma velky problem ...Ine kurierske sluzby na dispecingu normalne dvihaju telefony ..vy ste co ? nejaky pani velky ze vas sa to netyka alebo co ? Nechapem vobec ...dufam ze si toto precitate a nieco stym spravite pretoze toto nieje vobec seriozne jednanie a ako som cital tie ostatne recenzie od inych ludi , tak uz ani nedufam ze mi ta zasielka vobec niekedy pride opravte si sledovaci system na stranke pretoze cez ziadny prehliadac vam nefunguje ...dakujem...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Přidat hodnocení
  • Průmyslová 477
  • Jeneč
  • 252 61
  • mapa

Kontaktní osoby

Všechny sekce